Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu

Cairns

Blijf op de hoogte en volg Jelle & Janette

13 December 2019 | Australië, Cairns

We kwamen rond 21:00 aan op het vliegveld en omdat we domestic vlogen heb je geen checks en dus ben je lekker snel klaar. Bij de bagageband stonden de balies van de autoverhuur dus terwijl we wachtten op onze tassen regelde we onze auto vast. We hadden een last-minute wijziging in onze boeking en hierdoor nu een wat grotere auto. Met het aanpassen van de boeking eerder was er een foutje ontstaan waardoor de inlever locatie ook op Cairns stond en we rijden helemaal naar het zuiden dus dat was niet heel handig! Dus boeking maar gewijzigd wat helaas duurder was maar wel een comfortable auto voor de komende maand.

Nadat we de tassen hadden gepakt en de auto hadden gecheckt konden we dan naar de camping. We hadden deze van te voren geboekt want after hour arrival is hier wel een dingetje en dus van te voren maar even geregeld. We hadden weer een fijne keuken waar we gebruik van konden maken en een mooi plekje om te staan.

Cairns was voor ons een regel-stop want we moesten mijn lekke matje omruilen voor een nieuwe en boodschappen doen. We hebben flink ingeslagen bij de hypermarket want in kleine dorpjes is alles veel duurder. Soms betaal je dan wel 4x zoveel! We hadden een overvolle kar met met name langer houdbare producten, water en verse producten voor de komende dagen. Daarnaast ook nog even nieuwe teva's gekocht en een plan gemaakt voor de komende dagen. Op naar de natuur!

• 17 December 2019 - 07:55

Manon:

Goed te lezen. Fijn dat je je mat hebt kunnen inruilen. Ik ben benieuwd naar de avonturen daar komende maand. Hug!