Grotten in Capricorn - Reisverslag uit The Caves, Australië van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu Grotten in Capricorn - Reisverslag uit The Caves, Australië van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu

Grotten in Capricorn

Blijf op de hoogte en volg Jelle & Janette

22 December 2019 | Australië, The Caves

We hadden van te voren de camping al even gebeld omdat we een after hours aankomst hadden. Gelukkig was dit geen probleem en met het laatste beetje daglicht kwamen we aan op de camping. Deze camping ligt midden in de natuur en hoewel alles echt heel droog is, vonden we dit beide toch wel een van de mooiste campings die we gezien hebben. Toen we net klaar waren met eten ontmoette we een gezin die wonen in Rainbow Beach, onze volgende bestemming, dus we hebben flink wat tips gekregen. Na het eten, op tijd het bed in want Sochtends moesten we inpakken en om 9 uur gingen we de grot in. Dit is een bijzondere grot omdat deze niet onder grond ligt en deze wordt ook voor opera's en bruiloften gebruikt. Het was een prachtige grot van zandsteen en het laatste stuk waarbij we door een smal zigzaggend stuk naar buiten gingen was toch wel erg gaaf. En inmiddels zijn we op weg naar Rainbow Beach, zonder stops zou dat 6 uur duren dus we doen het rustig aan en genieten van de uitzichten vanuit de auto.

• 25 December 2019 - 08:20

Manon:

Wauw, indrukwekkend die prachtige grot bovengronds.

Fijne kerstdagen!