Kerst in Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu Kerst in Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu

Kerst in Noosa

Blijf op de hoogte en volg Jelle & Janette

26 December 2019 | Australië, Noosa Heads

Voor kerst hadden we Noosa uitgekozen. Dit is een hippe Bloemendaal-achtige kustplaats. Na onze tent opgezet te hebben, zijn we het stadje ingegaan met kerstmuts en al. Uiteraard hebben we ook een drankje gedaan en mensen bekeken. Daarna was het tijd voor kerstavond en we hadden wederom gegrilde groente en dit keer worstjes ennnn we keken de film Polar Expres. Na de film hebben we nog even bijgekletst met Renske en Fleur en zijn toen lekker gaan slapen. Ons kerst ontbijt bestond uit allerlei lekkers inclusief kerststol! Lekker rustig aangedaan verder want het regende steeds. Smiddags zijn we naar een mooi uitzichtspunt gelopen en hebben we wat dingen bezocht. Tijdens het rijden zag Jelle ineens Kangaroos en die hadden we nog niet eerder gezien. De dag erna zijn we naar Montville geweest, een super leuk stadje, daarna nog even naar een waterval en daarna naar een prachtig uitzichtpunt over de glasshouse mountains.