Uitzieken in een B&B - Reisverslag uit Cromwell, Nieuw Zeeland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu Uitzieken in een B&B - Reisverslag uit Cromwell, Nieuw Zeeland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu

Uitzieken in een B&B

Blijf op de hoogte en volg Jelle & Janette

19 Februari 2020 | Nieuw Zeeland, Cromwell

Jelle wilde graag de weg naar Glenorchy rijden omdat dit een mooi weggetje is en voor mij omdat hier het een en ander van Lord of The Rings is opgenomen. Het was een prachtige weg maar helaas was ik nog te ziek om van alle bochten te kunnen genieten. Jelle heeft er een beetje rondgelopen en besloot toen dat we vanavond niet in de tent gingen slapen. Jelle boekte voor ons een B&B in Cromwell wat voor ons op weg naar Mount Cook was.

Op weg hierheen gingen we nog even langs JUCY want onze auto deed soms wat raar. De monteur keek erna terwijl we voor Jelle een nieuwe zwembroek kochten, een hele mooie blauwe! En we de boodschappen deden. Na een theetje en een warme choco was onze auto klaar maar er was niets gevonden en dus ruilde we de auto om voor een andere blauwe suzuki swift.

Spullen gewisseld van auto en op naar de B&B. Het huis lag in een prachtige omgeving en na een picknick diner buiten hebben we lekker gebadderd en zijn we op tijd gaan slapen. Hopelijk morgen weer fit!

Na een goede nachtrust in een super comfortabel bed schoven we aan voor een lekker ontbijtje en toen op naar mount Cook.

• 23 Februari 2020 - 09:56

Sierd:

Lieve kinderen,

Goed besluit om een comfortabel bed te vinden. En gekukkig ok goed geslapen. Hopelijk knap je snel gekemaal op, Janette.

Liefs vanuit een regenachtig Ossenzijl.