We zijn er! - Reisverslag uit Oamaru, Nieuw Zeeland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Oamaru, Nieuw Zeeland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Blijf op de hoogte en volg Jelle & Janette

24 Maart 2020 | Nieuw Zeeland, Oamaru

We reden in een keer door naar Oamaru en kwamen rond 6 uur aan bij Sonja en Jamie. We parkeerde onze camper op de oprit en ontmoette Sonja...uiteraard met gepaste afstand. We mochten ook van de AirBnB gebruik maken dus we moesten maar even kijken wat we wilden. We waren op dat moment vooral kapot van de lange reisdag dus we dachten we kijken straks wel waar we gaan slapen.

We zijn eerst naar de Domino’s gelopen voor pizza maar die deed alleen nog maar aan bezorgen en dus bestelden we 2 vegan pizza’s en liepen we terug naar onze camper. De pizza was ter ere van Jelle’s verjaardag. Gelukkig is Jelle verrast door heel veel mensen met leuke verjaarswensen en daardoor voelde hij zich toch wel een klein beetje jarig.

De bezorger kwam met de auto, zette de pizza neer en reed weg. Daarna hebben wij lekker van de pizza gegeten.

We hebben besloten om lekker in de AirBnB te verblijven en te koken in de camper. We zitten daadwerkelijk op een fantastische plek en Sonja is echt een held! We zijn erg dankbaar dat we hier mogen blijven gedurende de de lockdown. Morgen is alles nog 1 dag open en dan gaat het land echt voor 4 weken op slot en dat is behoorlijk wat strenger dan in Nederland.