Plan A....en anders plan B - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu Plan A....en anders plan B - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu

Plan A....en anders plan B

Blijf op de hoogte en volg Jelle & Janette

24 Maart 2020 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Om 5:00 ging de wekker. Jelle was jarig! Maar geen tijd om dat met een gezellig ontbijt te vieren. We pakten alles in en reden naar christchurch. De zon kwam op en liet ons het prachtige landschap van het Zuidereiland weer zien. Op de bergtoppen konden we zien dat het vannacht wat gesneeuwd had, heel gaaf!

Eenmaal in Christchurch haalden we onze camper op. Groot ding maar alles wat we nodig hebben, zit er wel in. We brachten onze auto terug bij de verhuurder die nog niet had bedacht hoe ze om zouden gaan met deze situatie.

We reden toen door naar Oamaru. Wat we nog niet wisten bij het boeken van de camper, wisten we inmiddels wel...we hadden een verblijfplaats voor onze 4 weken isolatie. We hadden om hulp gevraagd voor een plek met de camper en we kregen van veel kanten hulp aangeboden. En dus op weg naar onze quarantaine plekje in onze trage maar sterke dieselbak. Mocht het allemaal anders lopen dan gaan we naar een andere plek toe dus er is gelukkig ook een plan B.

• 25 Maart 2020 - 11:47

Margreet:

Prachtige plek om in quarantaine te gaan!
    En het wordt altijd weer ander weer. Ook dit gaat voorbij, het duurt alleen eventjes.
    Fijn dat die B&B is gelukt, en nu maar hopen dat jullie daar lang kunnen blijven. Geniet ervan.