Ontspanning in Hamner Springs - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu Ontspanning in Hamner Springs - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu

Ontspanning in Hamner Springs

Blijf op de hoogte en volg Jelle & Janette

08 Februari 2020 | Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

Na het wandelen is het tijd voor ontspanning en dat bracht ons naar onze volgende bestemming: Hamner Springs maar eerst hadden we nog vele avonturen onderweg.

Na het inpakken van de auto gingen we eerst naar Christchurch voor nog wat boodschappen en om melkpoeder te kopen op basis van noten. Dit konden we wederom niet vinden en uiteindelijk vonden we een alternatief. Toen de tweede stap: onze nieuwe tent ophalen.

Hoewel we best happy waren met onze lichtgewicht tent, waren we minded happy met het feit dat de stof begon te scheuren. Na overleg met de winkel en de leverancier hebben we de tent retour gedaan een een nieuwe besteld bij het verkooppunt in Nieuw-Zeeland. Wat blijkt? Is het die dag een nationale feestdag en is de winkel dicht. Whoops! Maar de eigenaar kwam net de zaak uitlopen met z’n motor en wij mochten gewoon de tent halen. Yay! Toen met een prachtige weg naar Hamner Springs. Een dorpje gebaseerd op toerisme met lekkere warme bronnen. Wij waren er pas aan het einde van de dag, dus we besloten de dag erna lekker te gaan dobberen.

Dat dobberen is gelukt want rond 10:30 lagen we er in en rond 18:00 waren we er uit. Diverse baden met diverse temperaturen dus we hebben alles wel uitgeprobeerd. Heerlijk! Batterij weer opgeladen en toen was het tijd voor de volgende bestemming.

• 12 Februari 2020 - 14:13

Anja:

Lijkt me heerlijk, dat gedobber in natuurlijke warme bronnen! (deed ons denken aan West Canada..). Ook wel goed om 'op te laden', nog geen last van teveel indrukken?
    Wij genieten van jullie verhalen en zijn jaloers op S en A straks in het voorjaar!! xx