Op naar Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu Op naar Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu

Op naar Auckland

Blijf op de hoogte en volg Jelle & Janette

06 Augustus 2020 | Nieuw Zeeland, Auckland

Mensen hebben ons vaak gevraagd: Wat mis je aan Nederland? Het antwoord hierop is eigenlijk niet heel veel. Contacten onderhouden via videobellen gaat eigenlijk gemakkelijk. Qua eten missen we weinig...ik mis alleen de geitenkaas...allemaal niet zo ernstig dus. Als er echt iets genoemd moet worden dan is dat voor Jelle het fietsen met Thomas en het badmintonnen en voor ons beide gewoon sociale contacten met vrienden en familie. Een van de nieuwe dingen die we, ik vaker dan Jelle, mis is bepaald Aziatisch eten. Beide zijn we er best gek op geworden en kan ik niet wachten om zelf dingen te maken en Jelle vooral ook niet wachten om dingen te proeven. Overigens...Jelle kookt ook best wat en op reis is hij vaker de kok geweest dan ik ;). Toen we zagen dat we op weg naar Auckland een Tea Leaf Salad konden eten, moesten we toch even langs dat tentje. Een super lekker Birmees gerecht wat je niet snel zal tegenkomen. Parkeren met de camper was even een uitdaging maar we vonden een plekje. We hebben heerlijk genoten van de lunch en daarna gingen we door naar Auckland...onze laatste stop. Wat is de tijd omgevlogen!