Adelaide - Reisverslag uit Adelaide Hills, Australië van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu Adelaide - Reisverslag uit Adelaide Hills, Australië van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu

Adelaide

Blijf op de hoogte en volg Jelle & Janette

14 Januari 2020 | Australië, Adelaide Hills

Ons laatste stukje rijden was naar Adelaide en dit was weer het einde van een hoofdstuk in ons Australië avontuur. We zijn gestart in Cairns en zijn na 6461 KM geëindigd in Adelaide. De laatste dag rijden was echt door niemandsland heen, geen bereik met de telefoon, prachtige natuur en weinig activiteiten om ons heen. We waren mooi op tijd bij onze camping in Adelaide vlak naast een nationaal park. Jelle is die middag nog gaan wandelen en heeft meerdere koalas gespot waarvan er 1 vlak voor hem het pad over stak. Ik heb lekker gelezen en daarna hebben we samen een start gemaakt aan een reis concept voor na Bali waarbij we potentieel teruggaan naar Myanmar. Daarna terug naar Bangkok voor een reis door Noord Thailand en China. Hoe verder moeten we nog bekijken maar voor deze twee landen hebben we een behoorlijk idee nu. Even rust en genieten van de zon zo aan het einde van een autoreis was ook wel echt lekker. Daarnaast moesten we natuurlijk alles even wassen en opruimen want het is tijd voor het derde deel Australië: Tasmanië!