End of an era en nog 44 uur - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu End of an era en nog 44 uur - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu

End of an era en nog 44 uur

Door: Janette

Blijf op de hoogte en volg Jelle & Janette

01 Juli 2019 | Nederland, Amersfoort

De afgelopen weken hebben in het teken gestaan van ‘hoofdstukken afsluiten’ en ‘allerlaatste keren’ maar vooral ook het toeleven naar een nieuw avontuur.

Hoofdstukken afsluiten
Een jaar weg betekent dingen afsluiten om zo ruimte te hebben voor nieuwe zaken. Jelle stopt na 15 jaar bij EY en heeft vandaag zijn spullen ingeleverd en afscheid genomen van leuke collega’s. Met een aantal zal hij zeker contact houden en hoopt hij ook zeker in de toekomst tegen te komen op de fiets, bij een etentje of in een werksetting strak in pak :)

Ook ik heb vandaag mijn spullen ingeleverd en afscheid genomen op kantoor. Het werken bij Pearson is een top ervaring geweest, met super fijne en lieve collega’s en overwegend leuke en gezellige klanten. De keuze om te stoppen was voor mij dan ook niet de makkelijkste, maar soms moet je kiezen voor het najagen van je dromen.

Ook hebben we het huis opgeruimd en schoongemaakt met de hulptroepen. Heel fijn dat we zo gesteund worden!

De allerlaatste keren
Nu we bijna kunnen gaan aftellen in uren in plaats van dagen, weken of maanden beginnen ook de laatste keren te komen. De laatste keren voor de reis bedoel ik dan... na de reis komen we graag weer overal spelletjes spelen, drankjes doen, hapjes eten, bbqen etc. We blijven houden van gezelligheid met leuke mensen :).

Toch kiezen we ook voor wat rust in deze laatste dagen en zijn we zaterdag gezellig samen een theetje en taartje gaan doen waar we met ons huwelijk een high tea hebben gedaan.

De tassen zijn gepakt en we zijn er helemaal klaar voor, dus als we later op Schiphol zijn dan ligt dat niet aan de inpakstress of laatste werkzaamheden voor onze baan :).