Een nachtje motel - Reisverslag uit Taumarunui, Nieuw Zeeland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu Een nachtje motel - Reisverslag uit Taumarunui, Nieuw Zeeland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu

Een nachtje motel

Blijf op de hoogte en volg Jelle & Janette

15 Maart 2020 | Nieuw Zeeland, Taumarunui

Op naar Pureora nature park voor onze volgende activiteit. Bij het opstaan voelden we onze beentjes wel een beetje van het wandelen en het was ook echt wel koud. De tent was nat van de kou en condens en dus pakte we alles in met als doel het op de volgende plek weer te drogen. We overwogen de gratis camping van DOC, maar maakte toch een andere keuze maar daar later meer over.

We reden richting Taupo maar onderweg kwamen we andere hotsprings tegen en dus gingen we daar lekker badderen. Goed voor onze vermoeide spiertjes en koude botten ;). Ja ja we worden oud! Haha! Eerst samen in een privé pool en daarna in het grote bad met een zonnetje in ons gezicht. Heerlijk!

Na het zwembad zijn we naar Taumarunui gereden, een plek niet ver van de verzamelplaats voor onze activiteit.

In dit stadje zit weinig behalve wat winkels en ons comfortabele motel. De tent kon rustig drogen, terwijl we de spullen pakten voor de dag erna. En ook hier moesten we bij mijn matje weer opzoek naar een lek. De laatste nachten liep het steeds weer leeg dus ook dat was een reden om te gaan voor het motel. Het matje had weer dezelfde lekkage punten en dus weer de fabrieksfout. Jammer!

Na al het uitzoeken hebben we lekker gegeten en zijn we op tijd gaan slapen want morgen hebben we een drukke dag.