Arthur's Pass en griep - Reisverslag uit Arthur’s Pass, Nieuw Zeeland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu Arthur's Pass en griep - Reisverslag uit Arthur’s Pass, Nieuw Zeeland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu

Arthur's Pass en griep

Blijf op de hoogte en volg Jelle & Janette

26 Februari 2020 | Nieuw Zeeland, Arthur’s Pass

Na wat boodschappen zijn we begonnen aan onze reis naar Arthur’s Pass en dat was echt wel een mooi weggetje door een kloof. Eenmaal bij Arthur’s Pass was alles mooi groen maar het regende ook behoorlijk. We twijfelden of we op een van de DOC campings gingen staan of toch doorreden naar een echte camping. Gezien het weer besloten we toch door te gaan naar de gewone camping en dat was maar goed ook. Jelle werd savonds ziek, ook griep! En die was toch wel blij dat hij een gewone wc had in plaats van een Long Drop wc en dat kon ik me maar al te goed voorstellen ;). We zouden de volgende dag samen een stuk wandelen maar dit ging helaas niet. Jelle heeft lekker geslapen en ik ben naar een waterval gelopen. Gedurende de dag heeft Jelle behoorlijk veel geslapen en dit was helaas niet genoeg om op te knappen voor de andere geplande wandeling de dag erna. En dus samen er op uit voor een korte wandeling en nog wat rust zodat we beide zo snel mogelijk weer fit zijn. Ennnn op naar de volgende bestemming!

• 04 Maart 2020 - 09:25

Sierd :

Jammer dat jullie nu beiden ziek zijn geweest. Maar de foto's laten weer mooie natuur zien.