Hip Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu Hip Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu

Hip Brisbane

Blijf op de hoogte en volg Jelle & Janette

28 December 2019 | Australië, Brisbane

Na Noosa was het tijd voor Brisbane. Hoewel kerst hier wat anticlimax is door de felle zon en het feit dat er niet echt een kerst sfeer is, was Brisbane toch compleet versierd. Een gave stad met een mooi centrum en een aantal mooie gebouwen. De manier waarop de oude gebouwen gecombineerd zijn met grote nieuwe gebouwen deed me een beetje denken aan Boston. De sfeer in de stad zelf was ook gezellig en leuk. Australiërs zijn een leuke groep mensen, overwegend redelijk relax en de surfer en muziek cultuur is ook een echt ding. Brisbane was dus zeker de moeite waard om te bezoeken ennn we hebben voor het eerst een levende slang in het wild gezien! Onze dag in Brisbane sloten we af met het kopen van een Vegan Apple crumble caramel donut als toetje voor later en we zijn lekker uiteten gegaan bij een hippe burgerbar. We bestelde beide een vegan burger zodat we konden delen en beide aan de milkshake hoewel die van mij Vegan was :). Na het eten hebben we de bus gepakt naar ons hotel. We hebben in Brisbane lekker in een hotel gezeten met comfy bed en Netflix dus we hebben wat afleveringen Suits gekeken!

• 29 December 2019 - 12:38

Johanna:

Wat houden jullie ons fijn op de hoogte van jullie reilen en zeilen aan de andere kant van de wereld.
    Wederom mooie foto's en nu van een stad na alle natuur foto;s weer eens wat anders.
    Knuffels van deze kant