Ijs in Kungur - Reisverslag uit Kungur, Rusland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu Ijs in Kungur - Reisverslag uit Kungur, Rusland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu

Ijs in Kungur

Blijf op de hoogte en volg Jelle & Janette

12 Juli 2019 | Rusland, Kungur

Op de weg naar Yekaterinburg hebben we een stop gedaan in Kungur. We hebben vanuit Perm een lokale trein genaamd een
elektrichka genomen. Zitjes van zes aan beide kanten en harde stoeltjes, gelukkig duurde de reis maar twee uur. Op 350 meter van het station zat het fantastische gastenverblijf waar we hadden geboekt. De eigenaar reed ons samen met een Spanjaard naar de grotten toe en zo konden we mee met de eerste groep.

Het was er koud! We begonnen met veel ijs en bijzondere grotten, daarna volgde een wirwar aan paden door de andere grotten. Deze waren net iets minder koud waardoor er geen ijs lag door de minder koude winter die ze hebben gehad. Na de grotten hebben we rustig terug gelopen en hebben we het rustig aan gedaan en spelletjes gespeeld.

• 12 Juli 2019 - 14:44

Johanna:

hallo lieverds
    ik heb het filmpje op instagram gezien het zag er koud en schitterend uit. Jullie zijn tien dagen onderweg en de ene schitterende foto na de andere komt binnen.
    Het is leuk om jullie te volgen en iedere keer iets van jullie te horen.
    groetjes mams