Yekaterinaburg - Reisverslag uit Yekaterina, Rusland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu Yekaterinaburg - Reisverslag uit Yekaterina, Rusland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu

Yekaterinaburg

Blijf op de hoogte en volg Jelle & Janette

16 Juli 2019 | Rusland, Yekaterina

Na al een aantal steden gezien te hebben, dachten we wel een beetje te kunnen inschatten hoe Yekaterinaburg zou zijn. We vonden de stad echt waanzinnig, heel gezellig en lekker aan het water en vooral bruisende dan verwacht. We zijn de eerste avond meteen een uitzichtpunt opgegaan en de tweede dag hebben we een groot deel van de toeristische bezienswaardigheden gezien.

Wat echt super tof was, was dat we langs een vegetarisch café kwamen. We hebben er lekkere taartjes gegeten en meegenomen ter ere van de verjaardag van Fleur en Eelco.

• 16 Juli 2019 - 16:24

Sierd Smit:

Lieve Janette en Helle,

Weer leuk iets van en over jullie te lezen. Een ontzettend grote suikerspin! Wij hebben het goed in Oostenrijk. Onze eerste wandeking was een afdakibg van o geveer 2050 m hoog naar ongeveer 800 m hoog, met de laatste 2 uur een vrij steil en door de regen aangetast lastig paadje.. Maar het was mooi, en anders dan Yekatarinaburg waarvan het fijn is dat jullie er van genoten hebben.

Liefs en groeten van ons,
    Sierd

• 18 Juli 2019 - 10:21

Bas Tuithof:

Hoi Jelle en Janette,

Wij zijn lekker terug van 4 geweldige dagen Rome. Wel ff heel wat anders dan dat jullie allemaal zien. Zaza was helemaal blij om ons weer te zien een miauw hier en daar bij ons zitten op de bank. Helemaal top. We zijn benieuwd naar jullie nieuw verslag. Groetjes Bas