Op naar het noordereiland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu Op naar het noordereiland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu

Op naar het noordereiland

Blijf op de hoogte en volg Jelle & Janette

05 Maart 2020 | Nieuw Zeeland, Wellington

De wekker stond om 6 uur, want om 7 uur moesten we inchecken voor de boottocht. We stonden op, ruimde onze kampeerspullen op en om 6:30 zaten we in de auto. Eerst tanken en raampjes wassen en daarna naar de Nederlandse bakker voor vers brood. Gisteren hadden we hier al een stokbroodje gehaald en dat was goed bevallen dus vandaag gaan we voor het bruine brood. We haalden een standaard volkoren Broodje en een karamel gebakje voor Jelle voor aan boord.

We reden weg bij de bakker en toen gebeurde er iets dat in al die maanden nog niet gebeurd was... Jelle reed weg op de verkeerde weghelft! Haha! Gelukkig ging alles goed en had hij het meteen door. Eenmaal bij de boot checkte we in, smeerden we een broodje en moesten we wachten om aan boord te kunnen.

Eenmaal aan boord namen we plaats in de filmzaal en konden we dus maar liefst twee films bekijken. Via de raampjes konden we genieten van het mooie uitzicht en enkele uren later kwamen we aan in Wellington.

Het doel voor vandaag was de boodschappen doen want... We krijgen bezoek!