Het regent en het regent nog een beetje - Reisverslag uit Eltham, Nieuw Zeeland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu Het regent en het regent nog een beetje - Reisverslag uit Eltham, Nieuw Zeeland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu

Het regent en het regent nog een beetje

23 Juli 2020 | Nieuw Zeeland, Eltham

‘S Ochtends werden we wakker met regen en onze weer app gaf aan dat er weinig verandering in zou komen. We hadden wat wandel plannen maar met deze regen vonden we er echt niets aan en wat dan? We gingen langs de winkel en reden naar Eltham zodat we morgen hopelijk onze wandelingen op mount Taranaki wel kunnen doen. We hebben de middag in de camper met hard getik van de regen doorgebracht...tijdschriftjes gelezen, netflix gekeken en het maar eens gehad over straks...straks als we weer in Nederland zijn.

• 25 Juli 2020 - 19:48

Johanna:

ook hier regent het. Het straks van jullie komt heel snel dichterbij
    Hier ook niet echt zomer ik vind het heerlijk weer,weinig sproeien en energie hebben om iets te doen