Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jelle & Janette - WaarBenJij.nu

Wellington

Blijf op de hoogte en volg Jelle & Janette

22 Maart 2020 | Nieuw Zeeland, Wellington

Na het wakker worden eerst ontbeten en toen de spullen opgeruimd. We zijn naar een mooie lookout gereden bij Napier en ook nog maar een berg iets ten zuiden. Nog even de laatste boodschapjes gedaan en toen weer op naar het zuiden.

We hadden het plan de volgende dag de Ferry te pakken van 13:00 maar die was ineens volgeboekt. En dus hadden we een nieuw plan, de Ferry van 8:45. Dat maakte camperen iets boven Wellington wel ineens uitdagender en dus boekte we iets via Booking.com. Tijdens de betaling kregen we de melding dat de ruimte niet meer beschikbaar was en dus boekte wat anders...en ineens hadden we twee niet te annuleren boekingen voor dezelfde avond...shit!

Booking.com gebeld en langs locatie 1 om te vragen of ze de kosten konden laten zitten. Jelle heeft dat allemaal helemaal top opgelost want mijn stress level lag op 11 en ik wist het allemaal even niet meer.

Eenmaal in onze suite in Wellington eerst maar eens een wijntje en rustig gegeten om even weer op adem te komen...morgen naar het Zuidereiland.